Početna stranicaFAQPretraľnikČlanstvoKorisničke grupeRegistracijaLogin

Share | 
 

 Sklapanje masine...

Go down 
Autor/icaPoruka
SPAHIJA5

avatar

Male Broj postova : 41
Age : 24
Lokacija : BIH
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38762001888
Krvna grupa : 0
Registration date : 27.02.2017

PostajNaslov: Sklapanje masine...    13.06.18 6:58

Drugovi jel ko od vas sklapao masinu na viragu... Ovako sklopio sam masinu ozubcio bregastu da se poklapa za zadnji cilindar na oznaku T i da se poklopi na malom zubcaniku tacke... Na prednjem cikindru na oznaku I.. I da se poklope tacke namalom zubcaniku bez spanera... Sklopio sve nece motor nece upalit... Dali ko zna kako se pravilno ozubci... Jel ventili moraju bit slobodni kad se ozubcava... Kad se spaneri postave dali se tacke moraju poklapat...hvala vam..
[Vrh] Go down
Korisnički profil
SPAHIJA5

avatar

Male Broj postova : 41
Age : 24
Lokacija : BIH
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38762001888
Krvna grupa : 0
Registration date : 27.02.2017

PostajNaslov: Re: Sklapanje masine...    26.06.18 0:49

Rijesio sam problem sklapao sam da drugom motor slucajno pogledao konjina zamijenio na bobinama konektore utako zutu i bijelu ,,,Spojio kako treba motor upali ko mina,,,U svakom slucaju hvala,,,
[Vrh] Go down
Korisnički profil
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 134
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: Sklapanje masine...    16.07.18 12:24

Čini se da si sve dobro napravio.

Kod Viraga xv535 stražnji cilindar je cilindar #1 (kod xv250 to je prednji cilindar). Kada je na magnetu oznaka "T" (TDC - top dead centre) poravnata s oznakom (crticom) na bloku motora, tada je prvi/stražnji cilindar u gornoj mrtvoj točki i na zupčaniku bregaste osovine (sprocket) mora se poklapati točka s njoj pripadajućom oznakom na bloku motora.

Prednji i stražnji (cilindar #2) imaju pomak u fazi od 290° (360°-70° od V-kuta, naravno kod xv750 i xv1100 koji imaju V-kut među cilindrima 75° taj je pomak 285°). Kad je oznaka "I" na magnetu poklopljena s oznakom na bloku motora tada je drugi/prednji cilindar u gornjoj mrtvoj točki (TDC).

Bregasta osovina i radilica okreću se u razmjeru 1:2 (naravno tako su i zupčanici na radilici : bregastoj u omjeru 1:2), dakle dok bregasta osovina ventila napravi jedan cijeli krug (4 takta), radilica mora napraviti 2 puna kruga (unutar kojih su ista ta 4 takta). Ovo je bitno znati za štelanje ventila jer ventili se ne štelaju na bilo koje poklapanje "T" nego na svako drugo!

Oznaku "F" (Fire) na magnetu ne treba razmatrati, ona samo pokazuje kad dolazi do bacanje iskre u cilindar i ona je pomaknuta za nekih 8°+/-1,3° u odnosu na TDC (oznaku "T"). (Znači zapaljenje se dešava nešto kasnije od trenutka kad cilindar dođe u gornju mrtvu točku kako bi se anulirao nulti moment, spriječilo predzapaljenje (knocking), a time ujedno omogućilo da motor sigurno radi bez velikog zamašnjaka).

Ti si imao slučaj da se motor neće upalit, to ipak ukazuje na problem sa strujom, a ne s eventualno krivo podešenim sinkronizmom između radilice i bregastih osovina.

(Ovo je bio post u maniri "za one koji žele znati više").
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Sklapanje masine...    

[Vrh] Go down
 
Sklapanje masine...
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Virago Owners Club Forum :: Tehnika :: XV535-
Forum(o)Bir: