Početna stranicaFAQPretraľnikČlanstvoKorisničke grupeRegistracijaLogin

Share | 
 

 YAMAHA VIRAGO MODELI

Go down 
Autor/icaPoruka
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: YAMAHA VIRAGO MODELI   08.11.17 14:30

A - xv125/xv250

svjećica = NGK: C6HSA
ulje motora = 1,4L (1,6L)
motor = 4-taktni 60° V-twin
rasplinjač = 1 × Mikuni BDS26 (26mm)
prijenos = lanac
kočnice = naprijed 1 disk, nazad doboš
modelccmsnagatežinamaks. brzinapotrošnjakompresijatank+subtankproizvodnja
xv125124 ccm
8 kW = 11 KS
135 kg100 km/h3,5 L/100km
10,2:1
9,5L+2,6L1997-2004
xv250249 ccm16 kW = 21 KS137 kg136 km/h4,3 L/100km
10,0:1
9,5L+2,6L

B - xv400/xv500/xv535

svjećica = NGK: BP7ES
ulje motora = 2,6L (2,8L)
motor = 4-taktni 70° V-twin
rasplinjač = 2 × Mikuni BDS34 (34mm)
prijenos = kardan
kočnice = naprijed 1 disk, nazad doboš
modelccmsnagatežinamaks. brzinapotrošnjakompresijatank+subtankproizvodnja
xv400399 ccm16 kW = 21 KS178 kg188 km/h5,2 L/100km
9,7:1
8,6L+2,6L1987-1989
xv500493 ccm20 kW = 27 KS190 kg175 km/h5,5 L/100km
9,3:1
13,5L+2,5L
xv535535 ccm32 kW = 44 KS196 kg160 km/h5,6 L/100km
9,0:1
13,5L+2,5L1987-2003

C - xv700,xv750,vx920,vx1000,vx1100

svjećica = NGK: BP7ES
ulje motora = 3,0L (3,2L)
motor = 4-taktni 75° V-twin
rasplinjač = 2 × Hitachi HSC40 (1981-1988), 2 × Mikuni BST40 (40mm)
prijenos = kardan
kočnice = naprijed 2 diska, nazad doboš
modelccmsnagatežinamaks. brzinapotrošnjakompresijatank+subtankproizvodnja
xv700699 ccm41 kW = 56 KS238 kg170 km/h5,7 L/100km
9,0:1
12,5L+2,5L1985-1986
xv750748 ccm41 kW = 55 KS238 kg179 km/h5,8 L/100km
8,7:1
14,5L+2,6L1981-1995
xv920920 ccm48 kW = 65 KS231 kg169 km/h5,3 L/100km
8,3:1
19,0L+3,2L1981-1982
xv1000981 ccm47 kW = 64 KS235 kg190 km/h6,0 L/100km
8,3:1
14,5L+3,0L1984-1985
xv11001063 ccm45 kW = 62 KS241 kg188 km/h6,1 L/100km
8,3:1
16,8L+3,0L1986-1992


Virago motori podijeljeni su ovdje u tri skupine. Tehnički i mehanički ne razlikuju se previše unutar same skupine, dok među motorima različitih skupina, osim obujma, ima i drugih većih razlika.


* Prikazana težina u tablici predstavlja težinu motora s punim tankom goriva
* Prikazan kapacitet goriva u tablici predstavlja gorivo u glavnom tanku + rezervni tank
* Prikazano potrebno ulje motora bez promjene filtra (s promjenom filtra +0,2L)


* Ulje za motor i kvačilo SAE 10W40 ili SAE 15W50 - mijenja se svakih 6.000-7.000 km
* Ulje za kardan 0,2L SAE 80W90 (hypoid gear oil) - mijenja se svakih 25.000 km
* Ulje za kočnice DOT3 ili DOT4
* Ulje za vilice SAE 10W
* Svjećice se mijenjanju svakih 13.000 km


Napomena: treba uzeti u obzir da postoje određene tehničke razlike između verzija istih Virago modela. Tako je npr. Virago xv535 proizveden u razdoblju 1987/1988. imao tank zapremine samo 8,6L+2,0L, ali se odmah uočilo kako je to nedostatno i kod kasnijih verzija istog xv535 modela se tank povećao na 13,5L+2,5L.


Napomena: također nije potrebno posebno naglašavati kako u tablici navedena potrošnja goriva ovisi o cijelom nizu faktora pa je ovo samo načelna brojka potrošnje (npr. samo za orijentaciju xv535 koji troši 5,6L/100km i ima tank 13,5L može s glavnim tankom preći 13,5L/5,6L*100km=241km odnosno s rezervnim tankom 45km (recimo ipak da je za glavni tank 150-200km realnije jer nikad čovjek ne toči do samog vrha tanka, pa onda je tu korištenje čoka kojim se povećava potrošnja koja ovdje nije uzeta u obzir, itd.).


Napomena: u originalnoj dokumentaciji, tj. servisnim uputstvima, pretpostavlja se da se Virago vozi prosječno oko 1.000 km/mjesečno i na račun toga se dimenzioniraju intervali izmjene ulja motora, ulja kardana, svjećica itd. Pa je tako npr. pretpostavka da se godišjnje napravi oko 12.000 km nakon čega jednom godišnje treba mijenjati svjećice, ulje kardana svake dvije godine itd. U našim uvjetima, gdje se radi daleko manja kilometraža od tih 12.000 km/godišnje, svi ovi intervali mogu se produžiti na realnija razdobja, iako pri tome treba uzeti u obzir da na ulje utječe protok vremena bez obzira koliko se motor vozi.


Zadnja promjena: sbrbot; 13.02.18 9:27; ukupno mijenjano 21 put/a.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Kamikaza
Administrator
avatar

Male Broj postova : 694
Age : 60
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598275104
Krvna grupa : A+
Registration date : 08.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   09.11.17 0:49

Mala napomena! Ovaj popis je, iako točan, jako nepotpun!
Usput, drago mi je da se konačno netko potrudio doprinijeti ovom forumu!
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.voc-zagreb.hr
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   09.11.17 12:25

Gledajući malo ponudu motora na Njuškalu, ali i u okruženju, čini se da su Virago modeli xv400, xv700 i xv920 vrlo rijetki. Rjeđi su i xv500 i xv1000 ali ih se nađe tu i tamo. E sad, ti modeli ionako, barem mislim, nisu toliko posebni i različiti (ako ste čitali post o povijesti Virago vidjet ćete koji je tome razlog) već su samo malo smanjeni volumeni cilindra kako bi se zadovoljilo određene administrativne zahtjeve.

Nego jesu li svi najmanji modeli xv125 i xv250 s lancem, a veći modeli iznad s kardanom?

Imaju li manji modeli xv125, xv250, xv400, xv500, xv535 uvijek jedan disk kočnice naprijed, a veći dva diska?

Koje su još tipične i značajne razlike među modelima osim kubikaže?
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Kamikaza
Administrator
avatar

Male Broj postova : 694
Age : 60
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598275104
Krvna grupa : A+
Registration date : 08.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   10.11.17 21:25

Inače, ova verzija 535-ice sa 36KS je rjeđa, većina je sa 44KS (vjerovatno i tvoj).
125 i 250 imaju lanac, a ostali kardan.
Svi do 535-ice imaju jedan disk, a ostali dva.
Razlike... Snaga, brzina, ubrzanje, mjere, oprema...
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.voc-zagreb.hr
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   11.11.17 8:47

Navodno su Virago modeli za Švicarsko tržište imali blokadu kojom se snaga, zbog administrativnih ograničenja, smanjila sa 33kW (44KS) na 27,5kW (37KS). Znači isti je motor samo ima blokadu (ili ona ostala još samo na papiru radi manje registracije).


Zadnja promjena: sbrbot; 11.11.17 9:24; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   11.11.17 9:23

Yamaha je u svoje Virago motore od početka njihove proizvodnje 1981. godine pa sve do 1988. godine ugrađivala Hitachijeve rasplinjače (karburatore) HSC40 (promjer 40mm) da bi kasnije prešla na one proizvođača Mikuni. (za xv535 rasplinjač BDS34 (promjer cijevi 34mm), za xv1100 rasplinjač BST40 (promjer cijevi 40mm)).

Jedino nisam siguran je li prava oznaka Mikuni rasplinjača BDS34 ili zapravo BSD34 (na Internetu ima dosta i jedne i druge oznake, a ne čini mi se da se radi o različitom rasplinjaču, izgleda je netko napravio tipfeler koji se dalje proširio).


Zadnja promjena: sbrbot; 21.12.17 23:34; ukupno mijenjano 2 put/a.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Kamikaza
Administrator
avatar

Male Broj postova : 694
Age : 60
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598275104
Krvna grupa : A+
Registration date : 08.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   11.11.17 10:23

sbrbot je napisao/la:
Navodno su Virago modeli za Švicarsko tržište imali blokadu kojom se snaga, zbog administrativnih ograničenja, smanjila sa 33kW (44KS) na 27,5kW (37KS). Znači isti je motor samo ima blokadu (ili ona ostala još samo na papiru radi manje registracije).

Ako blokadom smatraš između ostaloga manji promjer usisnih grana, onda da!
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.voc-zagreb.hr
Kamikaza
Administrator
avatar

Male Broj postova : 694
Age : 60
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598275104
Krvna grupa : A+
Registration date : 08.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   11.11.17 10:24

sbrbot je napisao/la:
Yamaha je u svoje Virago motore od početka njihove proizvodnje 1981. godine pa sve do 1988. godine ugrađivala Hitachijeve rasplinjače (karburatore) da bi kasnije prešla na one proizvođača Mikuni. (za xv535 rasplinjač BSD34 (promjer cijevi 34mm), za xv1100 rasplinjač BST40 (promjer cijevi 40mm)).

Jedino nisam siguran je li prava oznaka Mikuni rasplinjača BDS34 ili zapravo BSD34 (na Internetu ima dosta i jedne i druge oznake, a ne čini mi se da se radi o različitom rasplinjaču, izgleda je netko napravio tipfeler koji se dalje proširio).

BDS!
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.voc-zagreb.hr
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Virago xv535 vs xv535S vs 535DX   11.11.17 21:07

Virago xv535 (standardni model) počeo se proizvoditi 1987. godine (U Europi se počeo prodavati 1998. godine).

Kasnije je 1994. godine uveden model xv535S i zajedno su se proizvodili do 1997. godine. xv535S model je imao više kromiranih dijelova, sjedalo s dugmadima i jastučićima i bio je bojan u dvije boje/nijanse (na tržištu je xv535S bio skuplji oko 300€ od standardnog xv535).

Sljedeća podverzija iz 1996. godine uključivala je i bočni nogar i opcionalni naslon za suvozača (sissy bar).

Godine 1997. snaga je morala biti smanjena s 46 na 44 KS kako bi bila u skladu s ograničenjima za ispuh i buku. Prigušivač je uvećan, a usisna grana je dobila rezonator. Retrovizori su dobili pravokutan oblik (umjesto jajastog prethodnog oblika).

1998. godine standardni model xv535 i specijalni model xv535S zamijenio je model xv535DX (De luxe). On je imao kromirano kućište motora i bočni nogar.

Ovaj model, odnosno Virago kao takav, prestao se proizvoditi 2003. godine.


Zadnja promjena: sbrbot; 05.04.18 11:13; ukupno mijenjano 3 put/a.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Vladek
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 178
Age : 36
Lokacija : Velika Gorica
Vozim : sve kaj i kad stignem...
Krvna grupa : A+
Registration date : 19.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   15.11.17 9:56

sbrbot je napisao/la:
Virago xv535 (standardni model) počeo se proizvoditi 1981.

Netočno. 1989.

XV535DX prestao se proizvoditi 2003. Zadnji su se još prodavali 2004.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   17.11.17 8:50

Vladek je napisao/la:
sbrbot je napisao/la:
Virago xv535 (standardni model) počeo se proizvoditi 1981.

Netočno. 1989.

XV535DX prestao se proizvoditi 2003. Zadnji su se još prodavali 2004.

Ja sam u OP krivo napisao 1981., no tad su se počeli prvi put proizvoditi Virago motori općenito (xv750), a xv535 ipak se počeo proizvoditi 1987. godine. Za ovo kad se prestao proizvoditi 2003 ili 2004. nisam siguran, mislim da sam našao negdje 2004. kao krajnju godinu, ali nije presudno.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Vladek
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 178
Age : 36
Lokacija : Velika Gorica
Vozim : sve kaj i kad stignem...
Krvna grupa : A+
Registration date : 19.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   17.11.17 14:28

Do sada nisam naišao niti jedan stariji od 1989., a neko vrijeme sam intenzivno kopao po oglasnicima (domaćim i stranim) i ebayu.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Kamikaza
Administrator
avatar

Male Broj postova : 694
Age : 60
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598275104
Krvna grupa : A+
Registration date : 08.07.2008

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   17.11.17 18:36

Proizvodnja Viraga XV535 počela je 1987!
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.voc-zagreb.hr
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   18.11.17 1:24

Kamikaza je napisao/la:
Inače, ova verzija 535-ice sa 36KS je rjeđa, većina je sa 44KS

Dakle doista postoje dvije verzije s obzirom na snagu, 37KS i 44KS. No ne bih rekao, kako veliš, da je ova snažnija verzija učestalija. Gledajući npr. motore koji se nude u Austriji, ovaj slabiji je prilično zastupljeniji. OK, stvar sigurno ovisi o tržištu.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
sbrbot
Član VOC-a
avatar

Male Broj postova : 83
Age : 40
Lokacija : Zagreb
Vozim : Virago XV535
tel/mob : +38598451234
Krvna grupa : B+
Registration date : 18.10.2017

PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   18.01.18 8:42

Vladek je napisao/la:
Do sada nisam naišao niti jedan stariji od 1989., a neko vrijeme sam intenzivno kopao po oglasnicima (domaćim i stranim) i ebayu.
Ove Virago prije 1990. godine, znači one prve modele 1987., 1988., 1989. godine, ne bih ni kupovao. Oni su se dosta razlikovali od ovih kasnijim modela. Uočeni su brzo neki nedostaci u tim prvim modelima i mane koji su na kasnijim modelima uklonjeni implementiranjem boljih tehničkih rješenja.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://www.medvednica.info
Sponsored content




PostajNaslov: Re: YAMAHA VIRAGO MODELI   

[Vrh] Go down
 
YAMAHA VIRAGO MODELI
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Virago Owners Club Forum :: Tehnika :: Općenito o Viragu-
Forum(o)Bir: